wtorek, 26 listopada 2013

Rozdział 11

-Siema stary. -przywitał mnie Zayn, potarł ręką po moich włosach, powodując nieład.
-Nie dotykaj moich loczków. -zażartowałem i chichocząc zrobiłem to samo z jego włosami.
Uderzył moją rękę żartobliwie.
-Naprawdę lubię nowego/starego Harry'ego. -powiedział do mnie, zostawiając mnie zmieszanego.
-Co to znaczy? Naprawdę byłem taki zły?
Nigdy nie zastanawiałem się jak bardzo wszyscy tęsknili za moim dawnym charakterem. Niall zaczął się znowu dzielić ze mną swoim jedzeniem, czego nie robił od VMA w 2012. Louis i ja staliśmy się bliżsi przez ostatnie kilka dnia, a Liam zaczął zamieszanie wokół nas. Wszystko to zdarzyło się może w dwa tygodnie, które były krótkim czasem, ale i tak było warto. Nie wiedziałem, że się zmieniłem, myślałem, że to było normalne być takim jakim chciałem być... Może nie przejmowałem się albo myślałem, że to ich nie obchodzi.
-Ta.. ehm.. może po prostu nie zauważyłeś. -wymamrotał Zayn, kładąc rękę na moim ramieniu. -Myślę, że One Direction wkrótce się skończy, będąc szczery.
To zdanie spowodowało u mnie dreszcze.
Jak mogłem nie zauważyć jakim dupkiem byłem?
-Uhm.. przy okazji, potrzebuję twojej pomocy. -przyjrzałem się Zaynowi, który ciągle uśmiechał się lekko.
-Jasne, cokolwiek chcesz stary.
-Możesz namalować mi okładkę książki związanej z Pink Floyd?
-Oh, jasne. Po co ci to? -zapytał.
-No wiesz.. szkoła dziwny projekt i te rzeczy. -wyjaśniłem, wzdychając.
-Dam ci to jutro, zanim zaczniemy koncert. -zasugerował.
-Ale ja potrzebuje tego dzisiaj. - zagryzłem wargę i byłem świadomy, że Zayn chce coś zrobić z Perrie za kilka minut. -Przepraszam, ale mógłbyś chociaż spróbować?
-Jasne start, tak długo jak będziemy mieć starego Harry'ego! -zachichotał, trzęsąc moimi ramionami jeszcze raz i udając się w stronę wyjścia zza kulis. -Wyślę ci to później! -krzyknął zanim zamknął drzwi.
Chwyciłem moja kurtkę i podążyłem za nim. Zayn musiał iść, ponieważ ma randkę, ale ja zostałem robiąc sobie kilka zdjęć z naszymi kochanymi fanami...
Kiedy ostatnio się tak zachowywałem?

*****

Zaczesałem moimi włosami do tyłu i zdjąłem moje grube okulary zanim wszedłem do małego biura w moim domu.  Zayn wysłał mi okładkę i cholera to było cudowne. Narysował legendarny trójkąt Pink Floyd, który miałem wytatuowany na górze ramienia, koło statku. Zayn narysował jeden otoczony gwiazdami i tytuł 'Bezczelny Pink Floyd' był wygrawerowany na biało, więc to było idealne.
-Masz talent do tego. -wymamrotałem do siebie, lustrując wszystkie szczegóły dzieła Zyana.
Mój telefon zawibrował w tylnej kieszeni moich super modnych slags*, które nosiłem. Wziąłem go z tamtego miejsca i zobaczyłem sms od London.

L:Hej, skończyłam trzydziestą stronę długiej historii bezczelnych Pink Floydów wpadliśmy z tym :) do zobaczenia .x

Nie marnowałem czasu i odpisałem jej.

M:Cudownie. Mam przed sobą okładkę. Co o niej sądzisz? M.x

Wysłałem jej zdjęcie pracy Zayna i czekałem na reakcję.

L:WOW! Marcel to jest wspaniałe! Założę się, że Pani Robinson pokocha naszą pracę :) x

Czasami zapominałem, że byłem Marcelem, London ciągle przypominała mi to, co było z jednej strony dobre, ponieważ ona nie wiedziała nic o Harrym. Wciąż wierzyła, że on to mój brat.

M:Dzięki, ale nie mam zasługi w tym.. M.x

L:CO? Ale chyba nie masz tego z internetu?

To było myląc.. i błąd zrobiony przeze mnie.

M:Nie, mój kuzyn zrobił to dla mnie. Jest artystą. M.x

Wow, kontynuowałem moją grę z członkami rodziny. Muszę temu zaprzestać. Skłamałem w wielu sprawach i teraz miałem ich pełno. Muszę być ostrożny..

L:Oh! No dobra, masz mnie! :D x

Odetchnąłem z ulgą. Ale tam w środku, musiałem przestać stwarzać osoby w moim życiu-Marcela.

M:Do zobaczenia niedługo? M.x

L:Yep. x L.

M:Nie mogę się doczekać, aż przeczytam historię! M.x

Rzuciłem mój telefon razem z okładką do plecaka, chwytając klucze i biegnąc w kierunku
mojego samochodu.
Nie mogę się doczekać, aż przeczytam jej pracę...


********

Elo elo 3 2 0 :D dobra nieważne :D
Przepraszam, że nie dodałam w tamtym tygodniu, tak jak obiecałam ale:
1. Nie chciało mi się ;/
2. Nie było mnie przez 4 dni w domu i nie miałam internetu ze sobą
Więc mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Teraz kilka spraw.
Pewnie jak już zauważyłyście, blog ma nowy wygląd! Zawdzięcza go sobie dzięki wspaniałej, cudownej @couldabeenthe1. Ja osobiście, zakochałam się w tym wyglądzie *.* Z resztą jak i we wszystkim co Emilka robi. Ma dziewczyna talent!
 
 
Jeśli macie jakieś pytania, to tu jest mój ask, który założyłam specjalnie dla tego tłumaczenia: http://ask.fm/tlumaczenienerd
 
No i oczywiście najważniejsze:
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo Wam dziękuję, za ponad 20000 wejść na moje tłumaczenie! <3 jeju, jak weszłam kiedyś na bloga i to zobaczyłam to tak się ucieszyłam! :D serio! Jesteście W S P A N I A Ł E!!!! Najcudowniejsze na świecie! <3
Naprawdę bardzo Wam dziękuję, bo wiem, że często nawalałam, obiecywałam, że przetłumaczę, a nie tłumaczyłam idt, a Wy mimo to byłyście i wciąż tu jesteście! I to bez hejtów :D hahah jej dzięki <3




12 komentarzy:

  1. Jestem meeeega ciekawa kiedy London dowie się kim jest, że Marcel tak naprawdę nie istnieje xd Rozdział super :) Nie martw się, ja rozumiem. Nie zawsze ma się czas, a tłumaczenie czegoś to masakra ;)
    Czekam na kolejny ;) @claudiaxhoran

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam nie wiem co napisać, bo rozdział jak zawsze fajny, więc po prostu dam kropkę xD
    .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak weszłam po raz pierwszy to takie....WOW, TEN WYGLĄD JEST WSPANIAŁY. Bardzo mi się podoba i z jeszcze większą przyjemnością się tutaj wchodzi. Mam nadzieję, że ten Harry pozostanie i nic się nie zmieni, a London kiedy się dowie o wszystkim to.... w sumie nie wiem jak powinna zareagować, sama nie wiem co ja bym zrobiła na jej miejscu. Czekam z niecierpliwością na następny wspaniały rozdział, kocham to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO, CZEKAŁAM NA TO!!!! KOOCHAM TEGO BLOGA I TEN ROZDZIAŁ. JESTEŚ KOCHANA ,ŻE TO TŁUMACZYSZ!!!! .
    CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA KOLEJNY <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam że pomyliłam blogi. Taka zmiana, podoba mi się.
    Gratuluje tyle wejsć
    @JustinePayne81

    OdpowiedzUsuń
  6. No nareszcze rozdzial <3
    Mega ;3
    Nie moge się już doczekać następnego!!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham <3 i czekam na nexta !

    OdpowiedzUsuń
  8. Superrrr .. Dodaj nexta , proszę <3333 ;) XD

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobra, WRESZCIE się zabrałam za przeczytanie. Przepraszam, że tak późno (mam nadzieję, że nie jesteś obrażona o to??) Ty u mnie masz dużo zaległości! (tylko przypominam) ;)
    A w tym ff akcja się rozwija, tylko żałuję, że tak wolno :(
    kiedy nn?

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz i ja musze nadrobic, weszłam przeczytałam ten rozdziął i mam ochotę czytać od początku, więc trzymać kciucki.
    A póki co może ty byś zajrzała do mnie i oceniła prolog, zapraszam: http://i-need-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny rozdział ;* zapraszam do mnie
    http://not-good-enough-zayn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń