piątek, 16 sierpnia 2013

Wstęp

-Co? Simon?! Żartujesz sobie?! -wrzasnął.
  Harry Styles, loczek z One Direction miał życie super gwiazdy. Był członkiem największego zespołu i w końcu zmienił się w osobę z największym ego. Sukces zespołu był nieprzeparty tak jak przystojny był Harry. Ale co jeśli jego manager, Simon Cowell, ma już dość jego obecnego zachowania i chce Harry'ego jako normalnego, bezczelnego chłopca, którym kiedyś był.
-Mam nadzieję, że jesteś dobrym aktorem Marcel. -Simon uśmiechnął się, wręczając mu okulary.



********************

Cześć! Postanowiłam, że będę tłumaczyć to opowiadanie, ponieważ je bardzo lubię i chce abyście i Wy mogły je polubić xd
Oprócz tego, chciałabym też poprawić swój English so nie bądźcie złe, gdy będą jakieś błędy albo coś w tym stylu.
Co do rozdziałów, będę starała się je dodawać dwa razy w tygodniu, ponieważ autorka napisała ich dopiero 11.
Prolog dodam jutro, bo nie zdążyłam go jeszcze przetłumaczyć, został mi kawałek na piątkowy wieczór ;p
Jeśli macie jakieś pytania, w zakładce Kontakty jest mój ask i twitter, więc piszcie ;p

6 komentarzy:

  1. mrrr Marcel ♥
    jestem z Ciebie dumna:*
    Mommy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże dlaczego Marcel. U mnie w klasie taki jest i po prostu mam dziwne skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooojaaaaaaa, co ja widze, ten blog ma tlumaczenie! Omnomnom.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem o co chodzi...harry ma wysokie ego a simon chce żeby był bezczelnym chłopakiem w okularach??bez sensu troche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej jak Ci to tu wytłumaczyć. Harry jest bezczelny, ale na taki 'zabawny' sposób (serio nie wiem jak to wytłumaczyć xD) i Simon chce, żeby Harry wrócił do tego stanu, do tego zachowania, a nie 'ja wiem wszystko najlepiej a was mam w dupie'. xd inaczej nie umiem wytłumaczyć :D

      Usuń
  5. BOŻE dlaczego nie mogę wejść w mobilną wersję tej strony? ;-;

    OdpowiedzUsuń